L’exposició “Quan les cases feien olor de vi” inicia la seva itinerància per museus i biblioteques del Bages.
Expopanel és el suport escollit per aquesta exposició, la qual itinerarà per aquests espais durant aquest 2022
Del 26 de setembre al 17 d’octubre podràs visitar-la en la Biblioteca d’Artés- Cal Sitges.
El projecte ‘Recuperem la memòria popular de la vinya i el vi’, contempla la recollida de testimonis que permetin recuperar, conservar i difondre el coneixement sobre els treballs tradicionals en la producció vitivinícola al Bages i Moianès: feines i procediments, eines i instal·lacions, varietats de plantes, tradicions culturals lligades als treballs del camp, venda i consum, producció de licors, etc.
L’objectiu principal és conèixer com es feien tradicionalment aquests treballs abans de la modernització i industrialització de la producció que es generalitza al camp del a partir de la segona meitat del segle XX.
Aquest projecte ha estat impulsat pell Consell Comarcal del Bages, DO Pla de Bages, Centre d’Estudis del Bages, Ajuntament de Manresa
Leave A Comment