Exposició San Telmo
SAN TELMO PRESENTA L'EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA "ENTRE EL FUM I LA BROMA. Sigfrido KOCH BENGOECHEA" La mostra, que recull unes 150 imatges en la seva majoria inèdites, està comissariada per Lee Fontanella i Juantxo Egaña i es podrà visitar des del 18 de febrer fins al 23 de maig. L'exposició es basa en l'obra fotogràfica de [...]







